lørdag den 24. september 2016

Klar til vuggestue-start

Vores datter skal snart starte i vuggestue, så jeg har været i gang med at skrive og sy navn i alt hendes tøj og skaffe masser af varmt tøj, så hun kan komme ud at lege. Vi er en cyklende familie og skal kunne fragte alting frem og tilbage praktisk. Men jeg er ikke fan af ting, der KUN er praktiske og fornuftige - hvor kedeligt kan det blive?! Så jeg har syet en stor, flot pose til at fragte ekstra regntøj osv. frem og tilbage til vuggestue.



Og så har jeg også syet flotte, poser til madpakker, selvfølgelig med navn og stue på. Jeg mangler endnu at sno bomuldsgarn til lave lukkemekanisme med træperler i løbegangen for oven...





Jeg elsker, når jeg har lejlighed til at gå amok med applikationer og stoftryk.



1 kommentar:

  1. Det er jo bomuld, så jeg gætter på, at de bliver noget hvidere i vask :)
    KH Hannah

    SvarSlet