fredag den 28. maj 2021

Diagonalt strikket tæppe - del 4

Det var mit mål at komme op på 500 masker, før jeg begyndte at tage ind igen. Jeg nåede til 493 og så havde jeg en kæmpe krise, som varede i flere måneder hen over vinteren. Jeg ORKEDE ikke mere. Jeg var træt af det og lod det bare ligge.

Men så besluttede jeg, at det var på tide at komme i gang igen, så jeg besluttede at droppe de sidste 7 rækker

(Ja, det lyder skørt at stoppe. der, men husk lige på at 7 rækker mere ville svare til 3.500 masker mere, så et par rækker uden ind- eller udtagning og til sidst yderligere 3.500 masker mere for at være tilbage ved udgangspunktet. Altså titusind masker mere - jeg blev så træt ved tanken!)

Så jeg vendte om og begyndte på indtagninger - og nu er jeg nede på 170 m, så fra nu af kommer det til at gå hurtigt. Og tæppet er blevet rigeligt stort uden de sidste rækker!

3 kommentarer:

  1. Åh, hvor godt. Heldigt at du selv kunne bestemme, hvor mange masker, der skulle være på midten. Det bliver da flot!

    SvarSlet
  2. Tak :-) Glæder mig til at se det helt færdigt!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet