torsdag den 25. juli 2013

Grøntsager!

Okay. Jeg ved godt, at jeg strækker temaet for min blog lige nu. Hjemmelavede grøntsager? Nja, den går nok ikke. Men næsten...
Sammen med en veninde har jeg selv fyldt ny kompostjord i højbedene og vandet planeterne i løbet af foråret og sommeren. Jeg har helt selv plantet frøene og luget ud i bedene.
Så jeg snyder nu. Og viser min høst alligevel. Jeg synes simpelthen, det er så vidunderligt med mine helt friske, lækre, selvdyrkede grøntsager. Min første, lille høst. Vidunderligt!
Nam!


Ikke mere snyd

Kan jeg måske redde dette snyde-tema-indlæg ved at vise mine hjemmelavede hæklede grøntsager (og frugt og muffins)? Det er mægtigt moderne med hæklet mad, synes jeg. Lidt ærgerligt for mig. Det er da federe at vise noget frem, som alle andre ikke også har lavet. Men jeg vil godt lige prale: Jeg har jo lavet dem uden opskrift, bare ved frihækling. Så TA-DARH!

1 kommentar:

  1. Hov. Jeg bliver gjort opmærksom på, at jeg har skrevet, at jeg var vandet planeterne. Ikke planterne. Det var en fejl - selvom det lyder meget sødt og poetisk. Den Lille Prins-agtigt, fik jeg at vide. Men det kan faktisk bruges ret apropos, fordi det minder mig om en anekdote, som kommer i det næste indlæg...

    SvarSlet