torsdag den 23. april 2015

Strutkjole

Jeg ærgrer mig tit over, at alt det flotte børnetøj ikke fås i voksenstørrelser. Og for nylig skete det igen: En pige i min vuggestuen have en flot, flot, flot kjole på, som jeg blev dybt forelsket i. Da jeg gik og mukkede over, at den ikke fandtes i voksenstørrelse, sagde min kollega fornuftigt, at jeg kunne da sy en selv. Og som sagt så gjort.
Dog endte min med at se helt anderledes ud end hendes - og sådan set meget mere barnlig. Da det kom til stykket og jeg stod i Stof og Stil med en vidunderligt gavekort fra jul brændende i min lomme, gad jeg da ikke købe det pæne blå stof med stjerner, når der lige ved siden af lå festligt, orange stof med løver på!



Jeg har taget udgangspunkt i et mønster fra Onion, men kortet kjolen af i livet og selv sat det dejlige tyl-strutskørt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar