mandag den 5. august 2013

Ugle-pingvinen




Ugle-pingvin fra Anna-ananas :-)
Jeg så den her fine ugle-bamse i Magasin. Så jeg gik hjem og googlede den og så lavede jeg min egen bamse inspireret af den. Den ligner ikke rigtigt. Men man kan godt se det, synes jeg, når man ved det.
Ugle fra Franck & Fischer















Det passer mig dog rigtigt godt, at den ikke ligner påfaldende meget. Jeg kan egentlig bedst lide, at mine ting er mine egne. Men jeg kan ikke lade være at blive inspireret af ting, jeg ser. Og når jeg ser noget fint, får jeg lyst til at lave det. Selvom jeg egentlig ikke gider lave noget magen til det, andre har lavet.

Men selv hvis jeg virkelig prøvede at efterligne præcist, ville det nok ikke lykkes. Det er som om jeg kun styrer 80 % af, hvad jeg laver. De sidste 20 % er totalt tilfældigt. Jeg kan egentlig godt lide det tilfældige. Det er lidt ekstra spændende på den måde. Jeg synes, det er lidt som magi. Det er lig’som bare BUM! og så sker der et eller andet, jeg ikke have forudset. Sjovt!


I dette tilfælde har de 20 % altså betydet, at uglen er blevet lidt til en pingvin. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om det er pga. sort-hvid-farverne eller om det er fordi, den er blevet så lang i kroppen. Pyt med det. Jeg kan lide den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar