lørdag den 5. oktober 2013

Endnu en flot grydelap

Min grydelap
Endnu en gang har jeg fået min inspiration fra Den Gamle Bys 70'er-afdeling: Inde i kollektivets lejlighed er der et vidunderligt sengetæppe, som jeg har fotograferet med stort besvær (og med ret dårligt resultat) og for så at gå hjem og efterligne mønsteret med stor fornøjelse (og med ret godt resultat). Jeg laver det dog ikke til et sengetæppe.
Jeg har stadig zig-zag-tæppet i gang, som ikke er blevet én centimeter længere siden, hmm, juni måske.
Så ikke flere tæppe-projekter til mig lige nu!
Min inspirationskilde
Til gengæld får man aldrig for mange grydelapper. Eller noget. Men jeg er nu egentlig meget glad for min store bunke af grydelapper, som jeg ikke bruger. De skal nok vise sig nyttige en dag!
Dagens grydelap skal dog ikke ligge ubrugt hen, den får lov at komme i brug i mit eget køkken. Først tænkte jeg på at lave en makker til den og blev lidt træt ved tanken. Det er SÅ kedeligt at lave nummer to i et sæt, hvor de to skal være ens!
Det fine, umage par
Men så kom jeg i tanke om, at jeg jo har elefant-grydelappen liggende og at den også er ensom. Og det er jo samme farvespektrum...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar