søndag den 29. september 2013

Hama-badeværelseskunst

Der er egentlig ikke meget at skrive om projektet ud over: Ta-darh!
Jeg har peppet vores badeværelse op med perleplader. Det er smart, fordi det kan tåle fugt uden at blive mærkeligt slatten sådan som et papir-billede gør.
Og så var det sjovt at finde på! Det skulle have noget at gøre med toiletbesøg :-)

Men hold da op, de dér Hama-mini sætter godt nok min tålmodighed på prøve. Det tog mig fx det meste af en fridag at lave taleboblen. Det er nok løgn - jeg sidder jo ikke og laver perler konstant en hel dag! Men det føltes sørme som lang tid at sidde og fedte med en pincet og se de skide små fnidder-perler! Men synes det er blevet et fedt resultat.

Jeg giver ikke svaret, gæt selv!
Apropos spare-skiltet, så må jeg lige dele et udtryk som en bekendt engang præsenterede mig for:
"If it's yellow - keep it mellow
if it's brown - flush it down"
Synes, det er edder sjovt med farve-eufemismerne! Men det er ikke nødvendigvis sådan, man skal spare på vandet.

Anyway. Det var vist toiletsnak nok for ét indlæg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar