onsdag den 19. februar 2014

Træperledyr

Jeg blev så begejstret over succesen med mine træperlemænd, at jeg har gået og pillet lidt forelsket ved enorme pose af perler. Det må da være muligt at lave andet end mænd/mennesker, så jeg kastede mig i dag ud i at lave nogle dyr. Det var ikke så vellykket!



Hunden (det er dyret på det øverste billede) er vel nærmest blevet til en hmm... Ej, jeg ved ikke, hvad jeg skal kalde dyret. Der er noget galt med benenes vinkel, jeg synes snarere det ligner et lille, duknakket svømme-dyr. Den har dog en charme, synes jeg. Jeg synes egentlig, den er meget sød.
Det nederste dyr er til info en høne. Der kaster jeg mig slet ikke ud i at skrive, hvad jeg synes, det ligner!

Dyrene er ikke så børnesikrede som mændene. Dem lavede jeg meget grundigt, så de ikke skulle kunne rykkes i stykker, hvis et lille barn får fingrene i den. Hundedyrets øjne "bare" limet på og det samme gælder hønens næb, så de kan nok godt risikere at drysse af, hvis de bliver krammet og bidt lidt i. Så hvis dyrene nogen sinde skulle blive brugt til noget, så skal de kun se-på-dyr. Men det kan der heldigvis også være brug for :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar