søndag den 20. juli 2014

zig-zag-tæppe, igen

Det er nu tredje gang, jeg fremviser mit hæklede zig-zag-tæppe. Jeg har svoret aldrig mere at kaste mig ud i at strikke eller hækle tæpper. De er meget flotte og dejlige, men det kræver simpelthen så mange timers arbejde, at jeg altid bliver så utroligt træt af projektet allerede en ottendedel inde i processen.
Men det bliver flot og jeg har stadig en masse garnrester, der meget gerne må bruges.


Men hold da OP!, det taget lang tid. Det er ikke godt for sådan en utålmodig sjæl som mig. Men jeg er kommet meget længere, siden jeg vidste tæppet frem i december. Det er faktisk blevet mere end dobbelt så stort som den gang! Men nu bliver jeg nødt til at vise mit tæppe frem igen, selvom det stadig langt fra er færdigt. Men det føles så opmuntrende at vise mine fremskridt :-)
Tæppet er nu 1,3 m. Det er selvfølgelig ret meget. Men stadig ret langt langt fra 2 meter, jeg gerne vil op på.

1 kommentar:

  1. Go go go go! Det er blevet vildt FLOT :) Kun 70 cm tilbage!

    SvarSlet