lørdag den 18. juli 2015

Fødselsdagsinvitationer

Hurra, nu er det igen blevet sommer, hvilket betyder, at det er tid til at fejre min halvårsfødselsdag. Så jeg har lige sendt invitationer ud.
Halvdelen af min glæde ved at holde (halvårs)fødselsdag er at lave invitationer, planlægge kager og pynte op. Jeg elsker at gå og gøre fint og lave lækkert!
I år er temaet for kortene venner, rumvæsner, prinsesser, ugler, giraffer, insekter og Mickey Mouse'r, der er venner med hinanden... Jeg hyggede mig med i timevis at klippe folk og dyr ud af gavepapir, Anders And-blade, ark med billeder og ensfarvet karton.

Ofte starter planlægningen af fødselsdagen faktisk ved, at jeg simpelthen bliver nødt til at gå i gang med at klippe flotte kort. Ih, jeg ville selv elske at få et farverigt fødselsdagskort i postkassen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar