mandag den 30. oktober 2017

Strikkestemning

Hvis det lykkes mig at få en plads i de overfyldte morgentog, strikker jeg tit på vej til arbejde, imens jeg hører lydbøger. Lige for tiden er jeg i gang med den sidste, nye Shadow Hunter-bog af Cassandra Claire. Før det var det den Tower of Glass, den 6. bog i Throne of Glass-serie, som jeg er meget vild med.
Lig'som der altid er håndarbejde at gå i gang med, har jeg også altid bøger, som jeg gerne vil have læst/hørt.

Og så strikker jeg om aftenen, når vores datter sover, opvasken er taget og madpakken smurt. Det er hyggeligt at sidde og strikke, glo netflix, drikke te og snakke med min kæreste.

Sådan en aften havde vi den anden dag, og min kæreste tog et hyggeligt strikkebillede af mig. Jeg var i gang med det første ærme i en mønstret sort/hvid sweater til Ronja... Ærmerne er mit mindst-yndlings stykke på en trøje - men bærestykket er det sjoveste, så det er dejligt med noget godt at se frem til... Og jeg viser trøjen frem her, når den bliver færdig...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar