onsdag den 20. november 2019

Julepynt a la Den lille havfrue (Disney-versionen)

Min mor har tidligere lavet noget flot julepynt i fimo/cernit, som hun har vist her på bloggen. Flot på en voksen, diskret måde.
I forrige weekend var mig og Ronja på besøg hos min mor, som havde planlagt at hende og Ronja skulle lege med fimo, og jeg fik lov til at være med.
Men der var altså ikke noget med diskrete farver og et let strejf af glitter. Nix. Den fik hele armen.


Jeg skulle tilfældigvis samme aften til fødselsdag hos en veninde, som elsker glimmer og som - i hvert fald som teenager - ville have elsket stjernerne, så jeg foldede en matchende æske og så blev der lige en lille, fjollet ekstra-gave.


3 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt, jeg har selv siddet og tænkt leg med børn og fimo-ler for at få produceret noget julepynt her til jul er vejen frem. Hvordan har I lavet formerne er det med brunkageformer eller bare i hånden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Som min mor skriver: Med brunkageforme, ja. Og så er det rullet ud i pastamaskine for at gøre det mega jævnt. Men man kan sikkert bare bruge kagerulle, hvis man ikke har en pastamaskine!

      Slet
  2. Ja, de er lavet med udstiksforme,- altså til småkager.

    SvarSlet