torsdag den 23. maj 2024

Lærke Bagger 'Bad Idea Top' 2

 


Da jeg i går aftes ret sent havde lavet det første dobbeltlæg, gik jeg i seng. Jeg var glad for, at det umiddelbart var lykkedes.

Allerede næste formiddag lavede jeg hele omgangen. Det var for meget en udfordring til, at jeg kunne lade det ligge længere.

Det tog omkring halvanden time med megen koncentration.

Jeg lavede også et par fejl undervejs, men nu har jeg lavet alle wienerlæggene og toppens omgang er reduceret til en tredjedel. Fra nu er det bare en raglan-model. 

Men pyyh, jeg er ret stolt af mig selv  

2 kommentarer:

  1. Sejt! Jeg har fundet bogn på det lokalt bibliotek, så nu skal jeg lege ... når jeg lige har afleveret et arbejde ;)

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende. Du kan i
    øvrigt se den færdige top her på bloggen i morgen ud på formiddagen.

    SvarSlet