søndag den 16. juni 2013

Garndag!

Det var garnstafet i Århus i denne weekend, så var på tur rundt til en masse garnbutikker i dag. Tilbud og idéer, hurra!
Fandt en super fed butik: Yarnfreak. Friske, flotte farver, sjove idéer og rigtigt søde (og unge!) folk, der havde butikken. Ikke min mening at reklamere, men det var bare så fedt - jeg troede kun det var en netbutik.
Der var bare så mange flotte ting i butikken, mit hoved er fyldt med idéer. Hvad gør man, hvis man gerne vil gå i gang med syv projekter på én gang?!? Se lige de fede pynte-hylstre, jeg fik lov at fotografere i butikken - det er bare kedelige syltetøjsglas, der pludselig bliver til vidunderlige krukker til blyanter, strikkepinde eller alt muligt andet. Dét skal jeg så meget lave!

Nå. Men må lige fremvise... Jeg har købt en masse Zpagetti-garn. Ved ikke helt, hvad jeg skal lave af det, men det bliver flot. Og elsker at have flot garn liggende til ukendte, kommende projekter. Det er som at have alle tænkelige muligheder liggende lige her i min egen lejlighed!

Købte også garn til en hue, jeg har opskrift på i en strikke/hæklebog. Ikke rigtigt gyldigt til hjemmelavet-temaet i denne blog. Hvis jeg ikke på en eller anden måde selv har bidraget med andet end selve udførelsen, gider jeg ikke vise det her. Men viser lige garnet alligevel, fordi det er så sjældent, at man finder rigtigt græsgrønt garn. Det er næsten altid grumsetgrøn eller skriggrøn eller noget andet kedeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar