tirsdag den 9. juli 2013

Brænder du fingrene? 2

Ej, altså. Så googler jeg tilfældigvis "hønsestrik" - det kan man jo blive nødt til en gang imellem - og så falder jeg straks over der her billede:

Pæne grydelapper fra på nettet
Det er en anden dame, der har fået samme idé som min: Nemlig at strikke grydelapper på rundpind og med hønsestrik og så bare hækle kant på for at lade dem bevare den firkantede form. Billedet er fra en anden blog: primulavej.blogspot.dk

Den eneste forskel (ud over mønster og farver, og det skulle jo ikke gøre nogen forskel på den måde) er, at dem på billedet er blevet pæne og LIGNER grydelapper, imens mine er blevet til grimme vaskeklude. Øv altså.

Nu bliver jeg helt sikkert nødt til at prøve igen... Det MÅ da være muligt for mig også, når nu den dame i teorien har gjort det præcis samme som mig - bare med meget, meget pænere resultat!

Egne, grimme grydelapper
Jeg bliver nødt til at gå i gang med at lave dem med elefanterne, som jeg drømmer om. Måske lykkes det!Og jeg kan da godt sætte musetakke-kant på lig'som på succes-billedet, hvis det gør en forskel. Det kan godt være, at det er med til at få dem til at se lidt mindre vaskekluds-agtige ud. Hmm. Skal bare liiiige være færdig med de mindst 3 andre projekter, jeg har inde i hovedet.
Men sagen er, at jeg lige har været i Den Gamle By for at se deres nye 1974-afdeling, og der fik jeg en del fede idéer.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar