fredag den 5. juli 2013

Rent og skært pral!

Nu har jeg snart halvårsfødselsdag igen. Det var super hyggeligt sidste år – hvad skal man med fødselsdag i kolde, grå og dumme januar, når man (også) kan holde halvårsfødselsdag i juli med solskin, havefest og skattejagt.
Desuden, hvornår er kage, hygge og skattejagt ikke på sin plads!?!

Og se lige billedet fra sidste år med flagranker (hjemmelavede, selvf.!) i æbletræerne. Ser da flot ud!

Nå, det her indlæg er 100 % pral. Kagepral. Så lad mig komme til sagen. Se lige de sidste års kagekone-kreationer (fedt ord, ikke? Helt Halfdan Rasmussensk)! Er de ikke fede?!? 


Så nu føler jeg mig lidt presset - kun af mig selv, selvf.! Hvordan skal jeg kunne lave en lige så vidunderlig kager i år?!! Jeg har en plan, men jeg afslører ikke noget. Endnu.


1 kommentar:

  1. Jeg er så ked af jeg ikke kan være med...
    Gad godt se hvordan du ku overgå dig selv i kagebagning.
    Elsker Cikeline kagen :)

    SvarSlet