fredag den 26. september 2014

Noget på vej....

Siden marts har jeg haft næsten en færdig krop til en sweater liggende. Som det tit sker, fik jeg midt i ét projekt en ny idé og kunne ikke vente med at gå i gang. Nu var jeg omsider nået et punkt i idéstrømmen, hvor jeg syntes, det er på tide at genoptage arbejdet med min sweater.
Jeg gjorde kroppen helt færdig i sidste uge, gik i gang med et ærme - og fortrød. Pludselig var jeg ikke tilfreds med striberne på kroppen, jeg forstod ikke, hvad jeg havde tænkt med farverne. Og så pillede jeg hele skidtet op igen.
Så nu sidder jeg igen med en hel masse halve og hele garnnøgler og starter forfra. Og er endnu en gang opsat på at arbejde koncentreret og målrettet og uden svinkeærender og få lavet mig en flot, multifarvet sweater....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar