torsdag den 26. februar 2015

Frugtsweater: første række af frugter

Jeg bliver nødt til at vise den første spire til frugtsweateren frem. Det kommer til at tale laaang tid at lave den trøje færdig... Desværre har jeg lige opdaget, at jeg har slået det forkerte antal masker op, så jeg må pille det hele op igen, øv øv øv!

Det kommer til at tage lang tid, fordi jeg gør mig forfærdeligt meget umage med at strikke hønsestrikken. Det ville simpelthen være så træls, hvis det blev grimt, fordi snoren blev strammet for meget på bagsiden eller et eller andet. Så jeg kan ikke sidde afslappet og strikke som jeg plejer. Jeg retter og justerer og koncentrerer mig og strikker laaangsomt. Kan dårligt nok følge med i en film imens!

Baggrundsfarven er en smule mørk, så jeg er bange for, at mønsteret ikke kommer til at stå helt så klar frem. Men jeg synes stadig, det er svært at se på så lille et stykke. Så jeg fortsætter. Jeg har heller ikke nogle idéer til en alternativ løsning - baggrunden skal IKKE være hvid, det bliver for ferskt og desuden er jeg så meget et møg-øre, at hvidt tøj kun er hvidt i meget kort tid for mig...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar