lørdag den 21. februar 2015

Genialt genbrug

Jeg har syet endnu et par børnebukser efter mønster. Det skal der ikke stå mere om her. Det, jeg gerne vil vise frem, fordi jeg synes, det er lidt sejt, er min hjerteapplikation.

Den er nemlig lavet af et par hedengangne, flotte ballerina-sko, jeg har gået totalt i smadder - de sidste par uger, jeg brugte skoene, var den ene omviklet med pakketape for ikke et falde yderligere fra hinanden. Da jeg til sidst overgav mig og ville smide skoene ud, opdagede jeg, at der var flere steder på mine ballerinaer, hvor sølvpallietterne ikke var slidt af endnu. Så jeg klippede derfor omhyggeligt de gode stykker af, inden skoene røg ud.
Det er således de allersidste rester af mine højt elskede glimmersko, der er genbrugt på bukserne,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar