fredag den 4. september 2015

Regler!

Min kæreste og jeg er for nylig flyttet ind i en ny lejlighed, og det er i den forbindelse gået op for mig, hvor helt absurd meget garn og stof og andet krea-grej, jeg har samlet sammen!
Så jeg lavede for et par uger siden den aftale med mig selv, at jeg ikke må købe stof eller garn i 2 måneder - nemlig indtil weekenden d. 24.-25. oktober, hvor der er stor kreamesse i Fredericia, hvilket jeg glæder mig drøn-meget til.
På trods af, at den nye og større lejlighed jo giver mulighed for opbevaring at større mængder garn, må der også være en grænse. Jeg anede simpelthen ikke HVOR meget, jeg har liggende! Jeg tror sådan set, jeg har rigeligt med garn og stof til at gå krea-amok i flere timer hver dag i mere end 2 måneder, men jeg kan ikke bære tanken om at gå glip af messen eller alternativt at skulle tage på messe uden at måtte købe noget - alt det lækkert bløde, farvede, uldne, mønstrede og måske endda på tilbud!
Så nu lyder min regel, at der er NUL indkøb af garn og stof indtil messen, og så må jeg bagefter se på de tilbageværende mængder og vurdere, om jeg skal genoptage krea-indkøbs-afholdenheden. Så jeg er gået i gang med at strikke en lille trøje i noget garn, jeg har liggende fra et projekt, hvor jeg bare liiiige skulle købe 200 g rødt garn på nettet, men på en eller anden måde endte med at købe et helt kilo garn, fordi det var billigere pr gram at købe mere og fordi jeg ikke kunne nøjes med kun én farve, når jeg nu alligevel skulle betal porto... Suk :-)


1 kommentar:

  1. Ha ha, det lyder svært med de regler...... men også som en spændende udfordring.
    Måske ses vi til krea-messe...?
    Knus Hannah

    SvarSlet