onsdag den 29. juni 2016

Projekt i gang: barnevognstæppe

Hjemmestrikkede og hæklede tæpper er så flotte og dejlige, og der er så mange flotte måder at lave tæpper og jeg har så mange garnrester! Så det føles altid som en meget god idé at gå i gang med et nyt tæppe. Og det tager så helvedes lang tid at strikke eller hækle et tæppe, men jeg er ikke særligt tålmodig! Så det føles altid som det var en dårlig idé, når jeg er gået i gang og har lavet en femtedel og allerede er meget meget træt af projektet.
Men jeg er gået i gang med et nyt tæppe! Jeg kunne ikke modstå den kortsigtede fristelse. Men denne gang er det et barnevognstæppe, som jo er meget mindre end et "voksentæppe". Det må være et fornuftigt kompromis. Jeg arbejder i et halvtykt garn, så det går nogen lunde hurtigt: Jeg er allerede halvvejs...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar