søndag den 23. maj 2021

Endnu en restetrøje

 


Jeg har lavet endnu en restetrøje. Denne gang af rester af rød uld. Jeg havde nogle forskellige rester af Easy Care og nogle rester fra halvvanter forrige vinter af Pernillagarn og så havde jeg en rest fra en nissehue-hue af bomuld og merino. 

Det blev til denne trøje i str. 3-4 år. 

Den er i raglan-facon med rundt bærestykke. Den lidt tungere garn af bomuld/merino brugte jeg til alle ribkanterne. 

Striberne kommer ikke i nogen bestemt rækkefølge og striberne på kroppen og ærmerne er ikke ens, ligesom striberne heller ikke er ens på de to ærmer. 

Det eneste gennemgående er, at alle striberne består af 5 omgange. 

Jeg synes, det er blevet en ret fint sweater. 

Som man kan se herunder, så synes katten Oskar også godt om trøjen og gjorde sig mange anstrengelser for at komme til at ligge på den.  



2 kommentarer:

  1. Åhh den er mega flot og tak for du deler <3

    SvarSlet
  2. Tak, det er virkelig så lidt. Det er jo sjovt :)
    MvH Hannah

    SvarSlet