søndag den 24. oktober 2021

Halloween-madpakkeposer

I lørdags holdt jeg halloween-fest for min datter og hendes venner. Der var skattejagt i haven, og skatten havde jeg lavet til et stort græskar ved at pakke det ind i orange lærred, bundet sammen med grønt for oven.

Her til aften stod jeg så og kiggede på stoffet og spekulere de på, hvad jeg mon kunne bruge det til nu - og så slog det mig: madpakkeposer a la halloween-græskar.

Havde jeg haft bedre tid, ville jeg måske have lavet en lidt mere fiks løsning med skjulte sømme og den slags, men jeg fik ideen i dag, så der er præcis én uge tilbage i år at bruge poserne i, så det hastede lidt.

Derfor blev det en lidt hurtig løsning, men ungerne er nok ærlig talt ligeglad med at der titter en søm frem hist og her...

Designet er mega enkelt. I stedet for en løbegang har jeg lavet to lange snipper, som man binder sammen og voila! så er posen lukket. 



Jeg står også hver dag i oktober måned og maler græskaransigt på ungernes klementinerne til madpakken. Især min datter synes, at halloween er meget spændende, og så kan man jo lige så godt gøre lidt ud af det... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar