onsdag den 14. maj 2014

Rumvæsen

Jeg lånte en hæklebog på biblioteket med den fede titel: "Super Scary Crochet: 35 Gruesome Patterns to Sink Your Hook into". Jeg var ikke helt vild med mønstrene, men idéen var super fed!
Men selvom jeg bare bladrede den hurtigt igennem og mest morede mig over titlen, fik jeg alligevel lyst til at lave et hæklet monster. Desværre er jeg ikke ret god til uhyggelighed, mine ting ser altid meget venlige ud. Da jeg sidste forår lavede lermonstre sammen med min veninde, var det lige før hun skældte mig lidt ud, fordi alle mine monstre var så rare og ikke spor uhyggelige!
De bliver nok sådan, fordi jeg godt kan lide søde dyr (og mennesker), men samtidig var det fede ved den hæklebog jo netop, at det var uhyggelig hækling i stedet for pussenusse-yndig hækling i pastelfarver. Gys!
Nå, men... Jeg lavede et venligt rumvæsen med fire arme, hale og trutmund i går. Se!



1 kommentar: