onsdag den 31. december 2014

Nytårshårelastik

En veninde spurgte mig, om jeg ikke havde noget glimmerpynt fx til håret, som hun kunne låne til i aften. Til min store overraskelse kunne jeg faktisk ikke rigtigt finde noget, selvom jeg rodede alle mine gemmer til smykker og dimser og dutter igennem! Men jeg giver ikke sådan op - især ikke når det gælder glimmerpynt!







Det er så heldigt, at jeg fik et stort stykke glimmerstof af min mor, da jeg var hjemme til jul.
Det er nu blevet til 3 festlige hårelastikker - og der er skam stadig nok til en hel kjole!
Det er helt vildt let at sy sådan nogle elastikker og så lige føre en omgang bukseelastik igennem. De holder ikke ret godt på håret, men er til gengæld store og puffede nok til at kunne skjule, at man har en almindelig hårelastik indenunder.


For en sjælden gangs skyld er det vist faktisk passende at ønske godt nythår! Høhø...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar