torsdag den 7. februar 2019

Hæklet krokodille

Da jeg for nylig ledte efter noget garn i den overfyldte kasse, hvor jeg har alt mit bomuldsgarn liggende, faldt jeg over første del af en krokodille, som jeg begyndte på for, tja, jeg vil tro, at det er over 4 år siden. Måske meget længere.
I al den tid har den grønne halestump ligget i den kasse. Det grønne garn er for længst brugt op!


Men pludselig fik jeg trang til at blive færdig med krokodillen. Så af garnrester i andre farver har jeg nu hæklet krokodillen færdig. Benene er lavet og syet på i hastværk, fordi min influenzaramte datter pludselig knyttede sig til krokodillen og forlangte, at jeg skulle sidde ved hendes sygeseng og blive færdig med dyret i en fart, så hun kunne putte med den, når hun skulle sove...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar