søndag den 26. maj 2019

Og det kan spises (haven)

Haven udvikler sig hele tiden, Jeg troede, at en af de eneste ting, vores have manglede, var syren - om jeg elsker. Og pludselig en dag, da der kom blade på træer og buske, opdagede jeg to syrenbuske lige udenfor vores soveværelsesvindue! De blomstrer nu. Jeg elsker duften, som minder mig om forårsdage hos min mormor og morfar, da jeg var lille.



Rabarberne er nærmest blevet til en hel jungle. De er så flotte og store. Der er noget ved de kæmpe blade, som får mig til at tænke på alle mulige historier, hvor folk bliver små. Fx Alice i Eventyrland eller den der sang "hvis jeg ku' blie en lille bitte mand, så rejste jeg straks til krible-krable-land". Og så får det mig også til at tænke på kage :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar