fredag den 15. oktober 2021

Lille syet taske

Jeg har længe trængt til at sy, og endelig fandt jeg tid til det. Tanken var at sy en rummelig toilettaske. Men tasken blev lidt for stor til det formål. Så nu bliver det nok en strikke-taske - det er også altid nyttigt!

Den er syet af en guld-lynlån, jeg en gang købte fordi den var på tilbud og GULDFARVET. En aflagt fløjlsnederdel og et dynebrtræk købt på genbrug er brugt som foer. Jeg har syet en strop i den ene ende og en lille lomme foran. Ellers er den ret meget lige ud af landevejen.

Jeg synes selv, det er blevet et ret fedt look med kombinationen af guld-lynlån og så sådan lidt retro og jordfarver på resten. Tasken er blevet meget blød og slasket, selvom jeg stivede det forvaskede sengetøj af med vliseline. Det bløde gør den ret lækker at gøre ved, men den er lidt uformelig at se på, når den er tom.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar