onsdag den 20. juli 2022

Mobilcover af læderpapir


 



Etuiet til min mobil var gået i stykker, så jeg ville lave et nyt selv. For nu har jeg ferie, 
Ligesom i april, da jeg viste et tabletcover af læderpapir, spøgte tanken om at lave et cover som en gammeldags prøvekuvert. 
Det blev til 3 etuier. 

Jeg synes, det lykkedes at få de 2 naturfarvede etuier til at ligne prøvekuverter lidt. 
Det er derfor, der står 'afs' på dette (forkortelse for 'afsender').
Jeg legede med nogle strygebogstaver, jeg har købt for nylig. 
Det er også derfor, de to naturfarvede er lukkede med en geværknap. Det var det, jeg kunne finde, som mest ligner de der små lukke-dimser til gammeldags prøvekuverter. 



Her er alle 3 etuier. 
Det røde etui er foret med orange filt og lukkes en en orange elastik, som er syet fast i den ene side.

Etuierne er lavede til at passe til min mobiltelefon, den måler små 8 x 16 cm. 
Etuierne er forede med filt (ligesom tabletcoveret fra april), for min mobil skal jo ligge blødt og sikkert. 
Så etuierne måler ca. 11 x 19.5 cm. 

Jeg kan desværre ikke vise et billede af min mobil i etuiet, for jeg fotograferer jo med mobilen. 
Men etuierne passer også meget fint til mine briller. Det har jeg taget et billede af. 
Der kan man også se, hvordan etuierne ser ud indeni. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar