søndag den 31. juli 2022

Scrunchie - stof + garn

Min kollega havde en scrunchie, som så ud som om den var af stof men med en hæklet kan. Det viste sig dog ved nærmere inspektion, at det bare var en fancy tittekant. Men jeg har ikke sluppet ideen siden. 

Jeg elsker mine hæklede scrunchies, men de kan godt blive lidt klumpede.

Nu har jeg haft en rolig uge, imens børn og kæreste var på camping, så jeg har haft tid til at lave lidt håndarbejde. 

Den ene har en syet kant med ujævne sting (jeg KAN simpelthen ikke sy jævnt, så jeg besluttede at dyrke det ujævne som en bevidst detalje) og den anden er med hæklet kant. Det var noget bøvl: Jeg blev nødt til at prikke huller i kanten hele vejen rundt, før jeg kunne gå i gang med at hækle. Men jeg synes, resultatet er blevet fint og dejligt gulerodsagtigt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar