onsdag den 28. oktober 2015

Messe-indkøb

Uh, jeg var på messe i lørdags. Det var vidunderligt - bortset fra at der var afsindigt mange mennesker og at jeg fik så uhyrligt ømme fødder! Men der var farver og lærke materialer og mange søde mennesker og masser af ting at hente inspiration fra og jeg havde selskab af min meget gode veninde.
Jeg har haft den aftale med mig selv, at jeg i de 2 forgangne måneder op til messen ikke måtte købe garn og stof, til gengæld for at jeg måtte gå absolut amok på messen! Og det gjorde jeg så!



Men det har faktisk fungeret utroligt godt for mig at lave håndarbejde med indkøbs-benspænd. På en måde var det spændende at være tvunget til at tænke projekter og løsninger ud fra det garn, jeg allerede havde. (Hvilket er temmelig meget, så der var stadig rigeligt at vælge imellem)
Bortset fra at jeg har givet mig selv lov til at cykle i Stof2000 i morgen for at købe ensfarvet lærred og skråbånd, som jeg har en idé med, så agter jeg nu at fortsætte mit indkøbs-cølibat indtil jul. Jeg skal jo have brugt alle de nye, lækre materialer, jeg har købt, og jeg tror måske, jeg kom til at købe mere, end jeg egentlig har brugt de sidste 2 måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar